prov prov prov! :(

Idga är det onsdag, om ni inte vet det, och det betyder för min del upp tidigt!
Men det var helt i onödan idag eftersom när vi suttit i salen till första lektionen i ca fem minuter så kommer nån och säger till oss att lektionen är inställd eftersom våran lärare har fått punka...
Kul. Men ännu mindre kul för alla dem som inte hade någon lektion innan idrottsprovet som var klockan två.

Jag redovisade mina bilder på fotot och sedan hade jag en timmas hål innan idrottsprovet.
Provet var lika knäppt som frågorna, och det var till o med frågor som inte stog med på våra papper som kom på provet... Vi får la se hur det gick. Som tur var det alternativ i alla fall!

Jag gick hem och gjorde varma mackor och sedan satte jag mig vid tv:n och började läsa i psykologin.
Klockan kvart i sex, typ två timmar efter att jag börjat plugga satt jag fortfarande på första kapitlet.
Men det var faktiskt ett ganska långt kapitel!

När mamma kom hem så åkte vi till donken o köpte middag, och nu sitter jag här propp mätt och ska försöka fortsätta plugga på de tre återstående kapitlerna... yiha!

Prov imorgon och det känns sådär asså!
Alla dessa konstiga ord....


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0