Middag med vännerna

Igår blev det en mycket trevlig kväll inne i Gbg!
Vi började med att köka middag på "Till salu"
Efter det hamnade vi på Golden days där vi satt och pratade i ett par timmar.
Efter det följde jag hem till Carro och sov över där.

Sarah trodde att maffian försökte köpa upp henne under middagen, det var två knepiga filurer som satt och pratade och glodde på henne!
Sen var det en stackars utländsk kille som blev flörtad med av två äldre tanter... ena sekunden kollade han åt vårat håll som ett rop på hjälp och nästa stund skrattade han med dem, så jag vet inte riktigt om han tyckte om det eller inte... men tanterna var rejält dragna och kunde lika gärna varit hans mormödrar.
Lite senare var det en annan utländsk kille som trodde marcus kallade honom för svartskalle, när marcus egentligen bara försökte ta sig förbi hans stol och komma fram till vårat bord...
Det finns många knepiga människor där ute!

I morse när jag vaknade hade jag knappt någon röst och det enda jag fick fram var små hesa ord.
Men det gick över sen och nu har jag bara lite ont i halsen kvar.

Nu ska jag fortsätta kika på film och slappa!
Ha en bra lördag! :D


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0