Junior VM på fredag

Sitter här och planerar lite hur jag ska ta mig in till Frölundaborg på fredag.
Det blir nog cirka en timmes tur med buss, tåg och buss, och sen får jag gå en liten bit.
För er som inte vet vad jag snackar om så är det junior VM i teamåkning.
Jag har blivit tillfrågad att vara med och filma, och fick ett mycket fint intyg av Uffe där han skrev att dem inte klarar sig utan mig... lite stolt ;)

Haha nej men det ska bli kul, jag är redan lite nervös och förväntansfull.
Ska bli kul att få se lite andra lag vara med och tävla än de "vanliga" som brukar vara med på dem vanliga tävlingarna.
Jag tror det är 20 lag med och tävlar.
Har ni inget bättre för er på fredag eller lördag kan ni ju komma förbi och titta.
Teamåkning är sjukt vackert och roligt att titta på! :)

Lite bilder från Milano :)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0