Det är kul att vara i skolan när det inte är skola

På projektarbetesmötet fick vi veta att projektarbetet ska vara inne senast klockan fem på fredag.
Jag bokade in ett Pa-möte med min.. hm haha jag vet inte vad det kallas PA-mentor? XD
ja jag bokade ett möte med honom i alla fall på onsdag, och sedan bokade jag en utskriftsdator i en timma på torsdag, så det är la då jag kommer vara i skolan denna veckan antagligen!?

Efter mötet gick jag och Anna till kungsmässan, vi behövde inte ens fråga varandra vart vi var på väg, utan båda bara gick dit automatiskt. När vi sedan stod framför Espesso house och funderade så kom vi fram till att vi behövde lite omväxling, och vi gick upp till Linneas istället!

Efter fikat kände vi att vi behövde lite godis - vi åt faktiskt mackor! :O
Så vi inhandlade det, och sedan skulle anna på körlektion, och jag vandrade hem.

Klockan var bara två, så jag la mig i soffan, käkade mitt godis och såg på en dålig film.
Tyvärr kom jag inte på att filmen var dålig förens jag typ tittat på halva, och då orkade jag inte byta.

Nu sitter jag här och är irriterad på regnet, men förhoppningsvis så försvinner la all snö tack vare det, så jag kanske borde vara glad. Bara det att jag ska vandra ner till Ishallen ikväll, och det orkar jag inte göra när det regnar, så det får helt enkelt sluta tills dess! 

Om ni vill veta så är det en jättesöt skata som hoppar omkring och rullar runt i snön ute i trädgården! :D

Innan jag slutar tänkte jag bara visa upp vad jag möttes av när jag kom till skolan i morse - Lixom bara för att bevisa hur normala mina vänner är!
 


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0