Dag två i Frölundaborg

Hej där ute, äntligen hemma efter ännu en lång dag på Frölundaborg.
Idag åkte jag och mamma in vid kvart i elva för att titta på tjejernas träningsåk, och sedan bar det av till mediamarkt på ett litet besök för att köpa ett extrabatteri till våra kameror.

Tävlingen började vid fyra och efter det har jag sprungit mellan kamerorna och filmat.
Det blev en niondeplats för Spirit, vinnarna blev Finland och tvåa kom Canada och sedan trea även dem Finland.
När prisutdelningen var slut plockade vi ihop kamerorna och alla sladdarna och sedan väntade jag en evighet på att vinnarlagen skulle lämna isen så att Anders som jag skulle åka hem med kunde plocka av sakerna från isen.

Nu är jag dödstrött pch ska käka lite rester och choklad till middag framför tv:n!

Ha en trevlig lördagskväll <3


Så här snygg var jag idag med mitt Crew-kort... ;)  
hade tyvärr ingen bild med min heta crew-väst på! ;(

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0