Tjolöholm

Midsommardagen var en slapp dag som började hos Carro där vi vaknade sent, och åt kött till frukost.
Resten av dagen bestod av en del solning och film.

Idag blev det en tur till Tjolöholm för att äta lunch och sola lite.
Väl där fick jag tillbaka en massa minnen. Jag tror inte jag varit på tjolöholm sen min hund fanns.
Tjolöholm är något som jag defenitivt förknippar med henne och jag började sakna henne jätte mycket.
Det var på tjolöholm vi gick på utställningar med henne, och det var där vi sprang runt och lekte med henne som tokar när vi var små.
 
Det blåste ganska kallt där men vi åt och solade lite, och sedan åkte vi hem för att vi frös.
Istället la vi oss lite på altanen och solade.


Nu har jag beställt hem bilder från balen och studenten, så jag ska försöka köpa nått fint album som jag kan sätta in dem i sen!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0