Teori hela dagen

Mitt huvud är helt tjockt. Eller det känns så i alla fall. Huvudvärk kallas det kanske med ett annat ord.
Idag har jag suttit på bilskolan och pluggat teori, och lyckats klara första testet i alla fall.
Efter det tog jag mig till järntorget med tåg och buss, och där träffade jag min jobbcoach.

Efter att jag pratat med henne i nästan en timma och bokat in en massa fler möten så åkte jag hem igen.
Efter det har jag pluggat ännu mera teori. Jag tror snart det kommer ut ur öronen. 

Imorgon har jag ju en teorilektion i fordon, så då tänkte jag at det var bra att vara förberedd och läsa sidorna som det står att man ska ha läst. Men gud va tråkigt det är att läsa om avgassystemet och dubbdäck! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0