när man talar om trollen

Det är fuktigt och klibbigt och det känns som om regnet är här vilken minut som helst.
Lite nostalgi på turkiet av denna fuktigheten, men där var det så klart inget regn!

På tal om Turkiet så var det ett år sedan vi kom hem därifrån ikväll! Härliga minnen!


Idag har jag varit med mina vänner och vi satt ute i Badhusparken och fikade i flera timmar.
Efter det har jag suttit och läst en massa teori, och sedan blev jag så hungrig att jag gick och gjorde vitlöksbröd (som jag kände lukten av när vi satt och fikade förut, och blev sjukt sugen på) och sedan åt jag dem med pasta från igår. Mat är nog det bästa som finns!

Och på tal om regnet - NU öser det ner!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0