Hej hej

Idag har jag fått en massa saker gjort. Eller kanske inte en massa men...
Jag har postat ett brev, och så gjorde jag ett kap. En BH, en deo och en liten shampoo flaska för 8 kronor.
Jag hade ett presentkort som täckte resten, men det är mycket roligare att tänka att det bara kostade 8 kronor!

Sedan har jag inhandlat en present till min syster, men det behöver jag ju inte prata omhär ifall hon skulle råka kika in...!

Det var alla massa sakerna jag gjort idag. Haha det kändes inte så mycket längre.
Jag satt i solen förut oxå, och läste lite, så nu är jag ganska brun i ansiktet och på bröstet, men halsen är kritvit! Love it! men så blir det alltid, jag kan inte bli brun på halsen eller nått!?


Imorgon ska jag träffa mina små vänner och det ska bli kuuul! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0