För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten...

Jag försöker banka in i huvudet att jag ska ta på mig studentmössan och ta en flaska champagne under armen imorgon klockan sju, men det går helt enkelt inte in. Helt totalt otroligt.
I köket pågår matlagning för fulla muggar, men förutom det ser det inte särskilt studentigt ut här hemma än...
Jag antar att dem får ta hand om det imorgon.
Jag är så sjukt peppad, och nervös att jag håller på att bajsa ner mig, och ikväll gäller det bara att somna så att man får någorlunda bra sömn och är pigg och gla' imorron bitti!


Vi ses imorgon!
DÅ TAR VI STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: annsssaaafdzfhtfhj

FYYYYYY FAAAAAAAAAN VAAA VIIIIIIIII EEE BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! :D:DD:D:D

2010-06-05 @ 13:32:10

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0