En förkyld filur

Hej där ute. Jag är officiellt förkyld!
Näsan rinner HELA tiden, och jag har ont i halsen och hostar. Ont i huvudet har jag också haft hela dagen - men jag klagar inte. Okej lite! Jag ska ju faktiskt till London, då vill man inte vara sjuk!

Idag blev det ett besök på arbetsförmedlingen, jag kan erkänna att jag var sjukt nära på att tänka "jag tar det imorgon" eftersom jag mår så dåligt. Men sen tog jag mig i kragen och tänte att jag faktiskt kanske mår ännu sämre imorgon!

Efter en timmas inskrivning fick jag sätta mig och vänta på ett möte så att jag skulle bli inskriven på riktigt. Där satt jag i tjugo minuter tills någon ropade upp mig, gav mig en lapp och sa du är välkommen på ett möte, vi skriver in dig efteråt eftersom det är så många ungdomar här just nu. Tack för den, kunde ni inte sagt det lite tidigare så jag hunnit med bussen?

Jag fick alltså gå tillbaka. Anna hade ringt så jag ringde upp, och regnet ökade. Det slutade med att jag satt under en bro - helt dyngsur och bestämde träff med henne på Kungs.

Vi käkade lunch på donken, och sedan drack anna en chailatte på espressohouse. Så hade en hel dag försvunnit.
Imorgon blir det övningskörning! wish me luck - jag ska upp med tuppen!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0