så det kan gå

Igår kväll blev det en tur in till Gbg med mamma, och vi satte oss och hade picknick utanför Ullevi för att höra lite av Pink. Det gick la sådär. Men vädret var fint i alla fall.

Efter att vi hade glott på en massa människor, ätit, och lyssnat på förbanden så var vi tvugna att åka eftersom mamma lovat att vi skulle hjälpa till på en "gothia-skola".  Så vi hörde inget av pink.

När vi kom till skolan stog jag och gjorde varma mackor, och sålde godis med syrran till fotbollsspelarna i en timma, och sedan var klockan elva och vi stängde och städade cafét. Så såg min fredagskväll ut.

Imorgse vaknade jag vid klockan två av att mamma ringde. Ringsignalen blev en del av min dröm innan jag vaknade till och helt snurrig i huvudet tog mig ur sängen och svarade. Hon blev helt chockad när hon hörde att jag fortfarande låg och sov. Jag var la inte helt "ochockad" själv. Resten av dagen bestod av filmtittande.
Jag tror inte jag riktigt vaknade till ordentligt.

Nu ska vi se hur det går att somna... har ju inte ens varit vaken i tio timmar än! yiha!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0