myspys

Igår hade vi en sjukt mysig grillkväll hemma hos Marcus med "kleemens-gänget".
Det var ett tag sen vi sågs allihopa sist så det behövdes nästan!

Vi började med att handla på coop, och sedan åkte vi hem till marcus.
Vi grillade och när vi ätit satt vi och snackade i flera timmar.
Sedan vandrade jag och Carro ner till tåget och anna tog bussen till sin farmor.
Jag vandrade hem från tåget i den svinkalla mörka natten, och när jag kom hem var klockan ett.
Jag satte på väckningen på sju timmar senare.

Yiha, upp när väckningen ringde och gå på möte med jobbcoachen.
Jag fick inte jobbet förresten. Suck!

Resten av idag blir att packa för Greeeeeeekland! :D


På tal om ingenting är min syster bra konstig ibland!


Jojo: Datan var uigång! har du startat den??
Jag: Nej pappa startade den imorse
Jojo: Nej men va roligt! (med helt seriös röst)
Jag: eh ja, kul?

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0