livet är underbart

Jag har inget direkt att tråka ut er med. Det är därför jag inte uppdaterar så mycket just nu...
Anledningen kan vara för att jag inte gör särskillt mycket på dagarna. Kommer jag inte få ett jobb innan September kommer jag defenitivt bli galen.

Teori, teori och teori är vad min hjärna är insatt på - jag ska ha mitt förbannade körkort!

Antar att det är det som får hålla mig ifrån galenskapet som kommer drabba min hjärna när jag ska gå hemma varje dag. Chansen att hoppa på universitetet är över. Sista dagen att tacka ja var igår, och som ni kanske fattar tackade jag inte ja!

Ha det bra hörrni, och ni som fortfarande gå i skolan - NJUT! Gymnasiet går så jäkla fort, och man önskar bara att det ska ta slut, sen när det tar slut vill man bara spola tillbaka. Fatta vad jag saknar min klass! :(


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0