Jag tror inte ni egentligen vill veta vad jag gjort idag

Men det får ni reda på ändå!

Jag har vart hos tandis. Tagit en massa fina röntgenbilder på tänderna. Det visar sig att jag inte har några visdomständer i underkäken. Sedan har mina "12-års-tänder" knappt kommit fram än som tandläkaren så fint sa. Jag vet inte vilka tänder det innebär, men mina tänder har alltid varit lite efterblivna så det förvånar mig inte direkt.

Hur lång är en utbildning för att bli tandläkare? ja, asså inte för att jag tänker bli det - aldig i livet! - men jag funderar eftersom tandläkaren jag hade idag var rätt ung. och söt. men det behöver vi ju inte nämna...
Känns lagom kul när man ätit skagenröra till frukost och inte vet om lukten förvunnit när man borstat tänderna.

I alla fall, efter det har jag gjort ett nytt personligt brev efter mallen min jobbcoach gett mig, så nu ska jag låta henne titta på den, och sedan ska jag försöka leta lite jobb och se om det går bättre med detta brevet än det förra!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0