tisdagsträning igen

Hej!
Idag var det en helt vanlig skoldag.
På religionen tittade vi på en film o fyllde i en lapp om hur vi tyckt att kursen varit, och på naturen pratade om hur vi ville lägga upp nästa halva av kursen. Sedan blev det gympa och Elin hade lektion, det var jätte rolig och jag var dötrött efter! Sedan blev det äntligen lunch, och sist hade vi historia.
Eftersom vi slutade så tidigt så var mina vänner snälla nog att föreslå att underhålla mig i dem två o en halv timmarna njag hade att slösa bort, så vi gick och fikade - igen. :D

Sedan blev det gymmet, och efter att vi gymmat klart började vi fundera på om det gick en buss hel, eller om vi var tvugna att vänta till nästa som gick en halvtimma senare. Emma hittade sin tidtabell och det visare sig att det gick en buss, så vi rusade iväg utan att ha strechat.
Sedan på bussen satte vi oss längst bak och emma bytte byxor, och jag satt o strechade. Trevlig åktur.
Men vi hade något att göra i alla fall! :P

Nu kom jag precis ur en skön dusch, och snart är det mat! (Hoppas jag!! - för jag håller på att hungra ihjäl! )


Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Sv: Jaa det är jätte skoj att fota macro :)

men close up filter är mycket bra!

Rekomenderar +4 och +10

10 kommer man VÄLDIGT nära med :)

Så 4 kan va bra om man typ vill ta kort på hela blomman och inte en lite den av den som man gör med 10:an :)

2010-01-13 @ 18:07:56
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0