smalast alltid bäst?

Läste ett lite roligt inlägg som jag hittade på Blogg.se om hur många foton redigeras o så innan dem publiceras, o att det ofta är mer drastiskt än man vet, o allt det där tjötet som ofta hörs. Hon hade redigerat lite bilder själv för att visa resultaten, så jag blev lite nyfiken o va tvungen att testa själv. Så här blev mina! :P


Eva Longoria osminkad, och med "förbättrad" hy.

Det var ett himla tjat om att Jennifer Love Hewitt var "tjock" för ett tag sen...

Sedan testade jag att göra Jessica Simpson lite mindre smal.


Kommentarer
Postat av: neah

hahah, bilderna :D hhihi xd



Ps. Har en frågestund i bloggen nu så om du har någon liten fråga får du gärna ställa den (:

Det uppskattas!

Haa en bra heeelg, kraaaamar <3

2010-01-08 @ 19:44:58
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0