"Plugga" kan vara kul ibland ;)

Idag blev det bio med skolan.
Lite (jätte!) dåligt planerat av skolan eftersom vi bara hade 40 minuters rast efter gympan, och då skulle vi både hinna byta om, äta lunch och ta oss bort till bion. Plus att vi ville ha godis.
Så vi blev tvugna att äta på historian där vi ändå hade självstudier, och sedan stannade jag o Carro kvar efter skolan o pluggade klart historian eftersom vi har redovisning på torsdag :(

Filmen va ganska tråkig, men innehållet var väldigt bra och fick en att fundera massor.
Filmen hette "Age of stupid" och handlade om klimatförstöringarna.

Efter gick alltså jag och Carro till biblan och satt där o pratade massa i typ en evighet innan vi kom igång.
Massor av skratt och felstavningar blev det eftersom vi var så trötta efter bion, men jag får hoppas att word hjälper mig lite med stavningen nu ;)

citat av en av mina många felstavningar som var hysteriskt roliga just då "Även gränderna"
(det skulle vara "även länderna fick nya gränser")


På toan hittade jag denna fina skyllten på handtorken.
Aldrig sett innan, men vem fasen använder den för att torka ansiktet?? :S


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0