Nattsamtal med Elin o Björn på Msn

Denna natten har jag kommit fram till bland annat:

# Att det borde skapa en lag för hur tråkigt man får ha på en lördagskväll
# Att jag o Elin gjort mycket konstiga o roliga saker ihop...
# Att Elin klippt sig idag, och att hennes hår är lent som änglahår
# Att Björn vill gifta sig innan han är 80 år
# Att Elin har en stalker som hon dissar
# Att Björnes häst heter Branka
# Att jag inte var den enda som gjorde snigelrace när jag var liten
# Att Björn o Elin vet allt jag vill ha
# Att Elins bror kom hem 01:29
# Att Elin är bra på att kalla på björnar, så kallade Björn calls.
# Att Elin åt en biskvi idag.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0