Lite av mina tankar just nu

Jag har en sjuk lust att fota........ bara det att det är natt...
O jag har inga ideér.

Jag behlver komma igång mer med mitt PA, men det är inte så roligt längre, utan jag vill ut o fota, bara det att det inte finns något roligt att fota här.
Vill till typ Kenya, Brasilien, Galapagos öarna eller USA...
Någon som har lite pengar över o känner för att skänka en slant? :D

Nej okej kanske inte, men funderar på att försöka ut o fota imorgon kanske, om det är någorlunda väder o inte bara grått, o om syrran inte ska vara med o tävla, för då kanske jag ska dit o fota. Fast det är ju oxå fota i o för sig, men jag får inte riktigt ut min kreativitet på samma sätt med det...

Jag vill till havet o fota, men känner inte för att åka själv o det finns nog ingen som frivilligt följer med mig dit bara för att gå o frysa o titta på medans jag kryper omkring o fotograferar!

Funderar på att gå nånsans, typ rolfsån eller nått, fast det är ju en bit o gå dit... skulle ju kunna ta bussen en bit i o för sig. Hm.. det skulle kunna vara ett förslag, men då måste jag bara komma ihåg att titta på tidtabellen så jag vet när bussarna går hem oxå... Annars får jag gå hem därifrån o det kan ju bli lite kallt.
Hade vart bättre om de va sommar o jag bara kunde hoppat på cykeln!

Åh va ja längtar till sommaren på tal om det!
Så sjukt skönt att inte behöva ha leggings, o tjocka jackor o tröjor på sig!
Å att vara brun! <3

Haha ja detta blev ju ett intressant inlägg! ;)

O nu ringer mobilen igen med ännu ett samtal av brus o musik.. lilla anna då <3 haha

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0