Första skoldagen för året

Så idag var det alltså tillbaka till skolan som gällde.
När jag äntligen lyckats somna igår så kändes det som att jag knappt sovit tio minuter innan väckarklockan skrölade och jag var tvungen att gå upp.
Det var ett tag sen jag hade så svårt att hitta något att ta på mig kan jag säga.
O efter det segade jag mig ut till köket.
Jag slängde en blick på termometern och fick en stor chock!
-18 grader!
Min enda tanke var " nej, jag går o lägger mig igen"
Men eftersom jag nu hade klätt på mig o sminkat mig o allt så kunde jag ju lika gärna gå, så det blev ut i kylan och halka mig framåt mot skolan.

Lektionerna flöt på och vi gjorde absolut ingenting!
Sedan fick vi sluta tidigare och vi gick och fikade på Espresso house.
Kärt återseénde efter juluppehållet! :D


Dagens fina bild på anna, mig o elin i vackert motljus! <3


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0