en måndag

Hej! Igår blev jag helt slutkörd av gymmet, och jag gick och la mig ett tag efter nio, men tror ni jag somnade? nej!
Idag blev det skola igen, men det gick ganska fort som tur var, och sedan blev det kungsmässan med anna.
Vi fikade och pratade och sedan gick vi o kikade på lite olika färger jag skulle kunna köpa för att börja försöka få mitt hår blont igen. Något som jag på senaste tiden bestämt att jag snart vill.
Efter det blev det lite brottom till bussen, men jag hann med tack vare att tåget var sent.
Nu sitter jag här o filurar lite på min engelska bokanalys...

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Sv: Ja jag har också sett såna dyra :o

Men tvspelweb hade ett bra pris tycker jag!

Ska du köpa close up nu? :)

2010-01-11 @ 21:23:27
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: aaaaaaa

du hann med stora marginaler till bussen! (Y)

2010-01-12 @ 00:02:51

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0