frisyr funderingar

Hejsan
Kom precis hem från frisören och har bokat tid för klippning och slingning.
Som ni kanske har märkt vill jag ha tillbaka mitt blonda hår, men tycker att det känns ganska dumt att försöka färga det själv eftersom, ja det kan bara bli katastrof.
Frisören tycker inte att jag ska färga allt utan tycker att jag ska köra på slingning, så det är nog det det kommer att bli.

Tänkte la som kortast axellångt, men jag vill ha bort allt det slitna i alla fall :)

Nu har jag rotat fram lite bilder o jag funderar på om nån av dem frisyrerna kanske skulle funka, fast lite kortare än vissa då...

Vad tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaaaaaaaannnnna

någon av dom vänstra, den högst upp kanske :P

2010-01-25 @ 19:52:56

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0