Skrattig dag

Idag har det  varit en riktig skratt dag! :D

Några riktigt fina kommentarer har kommit upp under dagen, bland annat detta, som inte ens är roliga om man inte är riktigt flummig!




När vi sedan var på espresso house efter skolan skulle jag och Carro ställa oss i kön och den var ganska lång.

Jag: Vad lång kö det är!
Carro: Ja, låt oss som vet vad vi ska ha gå före!
Jag: ja!
tystnad ett litet tag
Jag: Hm.. vad ska jag ha?


Det hände en hel del andra roliga saker, men jag minns tyvärr inte dem just nu... kul dag var det i alla fall! :)

Det var även en del mobbig mot mig och bacon av anna, men det tänker jag inte gå in på för det va inte ens kul ;)


Kommentarer
Postat av: anna

det var SVINkul hahahah nu var jag vitsig

2010-02-04 @ 22:06:03

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0