Tio saker ni inte visste om mig (?)

1. När jag var liten ville jag bli delfinskötare

2. Jag klarar inte av att lyssna eller se på saker som har med människans inre eller sjukhus att göra.

3. Jag är mörkrädd

4. Jag har brutit båda armarna och ett ben (ja fast inte samtidigt så klart)

5. Jag har opererats fyra gånger

6. Jag är livrädd för spindlar (!!!)

7. jag kan inte sitta helt still utan måste alltid pilla på något

8. Det tar mig absolut minst en halvtimma att somna

9. Jag skulle tro att jag tänker på saker man kan äta ca. tre gånger i timmen minst.

10. hm... jag hatar när man säger tio saker o så kommer man inte på en bra tionde att sluta med!?


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0