Snön fortsätter göra sitt jobb

Fick veta för ungefär en timma sen att skolan fortsätter ha stängt, och att vi slipper upp och hoppa tidigt imorgon! :D

Jag trodde nästan inte riktigt på det först för jag var ganska inställd på att gå till skolan imorgon, men vad dem än håller på med på uppe på taket - om dem lyckats ta sig upp dit än - så kan dem gott ta sin tid!

På tal om ingenting har jag varit där uppe, det va ganska coolt ;) haha!
Men det va sommaren efter ettan tror jag... vet tyvärr inte vart bildbeviset är så ni får nöja er med att tro mig :P

I alla fall, jag kom inte hit för att skryta faktiskt, så är det "100 dagar till studenten" utgång imorgon kväll också! Det ska nog bli skoj :P Det skulle ju vara ganska skönt om vi slapp dra oss upp på torsdag morgon, men jag tänker inte hoppas på det för då kommer dem bara öppna skolan igen! ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0