skolan fortsätter ha stängt!

Blev en sjukt mysig dag på kungs med Carro!
Tåget gick som det skulle, och vi satt på espresso house och fikade i ett par timmar, sedan vandrade vi runt ett par timmar till, innan vi åkte hemmåt.

Nu har jag fått reda på att jag är ledig imorgon oxå, och det känns jätte skönt!
Pappa skulle såklart försöka förstöra min glädje genom att säga att jag inte kan vara glad för det, eftersom jag "kommer efter" och att jag måste jobba ikapp mig.... bla bla blaaaah typ ;)
 Men det är ju inte direkt mitt fel att det är snö ute :D


Kommentarer
Postat av: Christina

Söt blogg :)

2010-02-22 @ 21:22:00
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0