Packande...

Jag har kommit fram till ett par saker nu under mitt packande.

Jag gillar känslan av att packa, men jag gillar inte själva packandet!
Ja altså, det är så sjukt skönt att veta att man ska nånstans, men det är jobbigt att välja ut vad man ska ha med sig, ungefär som flygplanet.
Det är härligt att sitta där o veta att man är påväg någonstans, men samtidigt... hm jag kom precis på att det inte alls är som med packandet!

jaja!

Jag har kommit fram till att tjocktröjor tar grymt mycket plats!

Jag har otroligt lätt att packa ner saker jag med 90% vet att jag inte kommer använda. 

Istället för att packa sitter jag och håller i en flaska parfym och bara glor på resväskan som om det ska komma fram en stor röd pil som pekar på vart det är bäst att lägga den.

Jag kan inte komma fram till vad jag ska sova i, syrran sms:ade därifrån och sa att det var kallt och regnade och snöade...  undrar hur varmt det är på hotellet...


Jaa.. önska mig lycka till med packandet helt enkelt, jag har mina små problem! :)



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0