Milano Söndag 14/2-10

Idag blev det upp tidigt, klockan 7:00, för att äta frukost och sedan åka till Ishallen för att se på tävlingen igen!
Eller ja, på morgonen var det träningsåket vi kollade på.
När vi tittat på Spirit åkte vi till stan igen och gick till Decathlon för att handla saker.
Jag fick köpt en massa träningskläder, så efter lovet är jag fit for fight på gymmet igen!
(Fast mitt gymkort går ut i mars....)

Sedan åkte vi till hotellet och lämnade av sakerna, och hämtade varmare kläder så vi inte skulle behöva sitta och frysa i ishallen.
Det var även ganska kallt ute idag... typ 4 grader.

Vi åt lunch och sedan åkte vi upp till ishallen igen!
Sedan satt vi dät tills klockan 21:00 på kvällen.

Tyvärr kom dem inte med på prispallen, utan hamnade på en fjärde plats, men de hade ett väldigt bra åk, och domarna gav väldigt låga poäng!

Vi åkte tillbaka till stan, och åt middag vid halv elva på kvällen.
Det blev en snabb middag, och vi var ute ur restaurangen på en halvtimma.
Sedan tog vi spårvagnen hem och gick och la oss direkt..

Idag tog jag inga bilder förrutom på tävlingen, och dem tänker jag som sagt lägga upp i ett inlägg senare!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0