Idag har jag varit duktig!

Hej!
Ännu en dag utan skola och vågar inte riktigt hoppas på att vi har lika mycket tur imorgon... tyvärr, men vi får se!

Idag har jag fått gjort en hel massa! Och riktigt duktig har jag också varit! :D

Jag började med att göra äggröra till frukost, och sedan när jag käkat började de rikitga grejerna.
Jag tömde diskmaskinen, tvättade kläder, och dammsög HELA huset! :)
Efter det blev det iväg till gymmet, och nu är jag helt totalt död!!

Idag fick jag o Emma sällskap av syrran, som var tvungen att följa med för att "ersätta" träningen som är inställd ikväll. Taket på ishallen i kållered har nämligen rasat in!

Det känns skönt att veta att pappa har tagit bort en del snö på vårat tak redan så vi slipper få in en massa snö o få ett hål i taket här med i alla fall ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0