En omusikalisk morgon

Nu sitter man här hemma och har en härlig sovmorgon för sig själv.
Efter att ha vaknat runt tolv och gått upp och tagit en dusch för att sedan göra sig i ordning ite vill man självklart lyssna på musik.

Jag sätter på spotify och gissa vad som händer?
Jo det står att någon annan använder det någon annanstans!

Irriterande nog kan jag inte lyssna på musik på youtube eftersom min dator vägrar installera flash eller va de nu e man behöver... suck!

PAPPA eller JOJO är skylldiga till min omusikaliska morgon.
Det blev att lyssna på radion med dålig mottagning. Yiha!

Snart ska jag iväg och träffa Carro på kungs!
Hoppas bara att hennes tåg kommer fram :P

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-22 @ 18:26:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0