100 dagar till studenten! :D

Gårdagen var en mycket lyckad kväll med en massa dans! :D

Mingel var fullproppat, och det hade varit lite kul att träffa lite folk från klassen eftersom vi inte setts på så länge, men det va bara några få där...

Efter festandet vandrade vi hem till mig för att sova, och vi träffade en ekorrkatt som följde oss hem ungefär halva vägen.

Hemma hos mig blev det billys pizza och snack tills kanske klockan tre då vi slocknade.

Efter att vi vaknat idag och jag inte fattat vart min syster var. Hon borde ju vart hemma, men nej hon kanske är o tränar då?? Efter att jag messat o frågat visade det sig att hon var i skolan. Smart! men det slog mig inte ens att hon kanske skulle dit, det är ju lov!? ;)

Vi är i alla fall lediga imorgon oxå, så det blev två veckors lov istället för ett. Ganska skönt, tills man hör ryktena om förlängd termin eller ikapparbete på påsklovet... de kan ju inte flytta på våran student! :O

I alla fall så har dagen gått ut på slappande och en massa tjöt. Flickorna åkte hem vid fyra och efter det mös jag med popcorn och en film.

Bilderna blev mycket lyckade (inte alls!!) men jag bjuder på några ändå.
Toabilderna behåller jag däremot för mig själv!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0