Vilken dag!

Jag blev tillfrågad om jag kunde stanna en timma extra på jobbet eftersom det blivit något glapp mellan två personer.
Det är lugnt och inte så mycket folk, och jag tvättar rent  skärmaskinen. Jag skär mig i fingret. Blodet sprutar. Jag får tillslut på ett plåster, och då kommer hur mycket folk som helst, och där står jag - svimfärdig, kallsvettig, och med svarta fläckar dansande framför ögonen och ska försöka hjälpa alla...

På vägen hem från jobbet stannar jag innan en rondell, och när jag ska köra vidare kommer jag ingenstans. Det kändes typ som om jag inte hade någon växel i, bara det att jag hade det. Jag gasar på ett tag opch plötsligt glider bilen åt sidan, och rullar sedan sakta, sakta framåt... jaa vad sak man säga? Det är halt ute!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0