ljillevipp

Nu har jag tagit bort plasten på min chokladkalender!

Rådjuret i lucka två såg mer ut som en mus, om ni ville veta - annars fick ni veta det ändå!

Igår var en rolig dag!
Efter jobbet åkte jag mot kållered för att besöka marcus på en glöggkväll!
På vägen åkte jag förbi donken för att inhandla lite middag.
Mitt fönster hade fryst fast märkte jag, så jag fick öppna dörren och beställa. Sedan fick jag hoppa in i bilen, köra fram till luckan, gå ut och betala.
"Mitt fönster har fryst fast" skrattade jag till hon som tog betalt, men hon tittade bara på mig - tråkmåns!
Sedan fick jag hoppa in i bilen igen, åka till nästa lucka, gå ut och ta emot min mat.

Sedan åkte jag hem till marcus, där Anna och Caroline redan var. Vi hade det jätte mysigt med glögg, julmust, pepparkakor, pepparkaksdeg, skumtomtar, alladin och lussekatter!

Nu ska jag dö lite på min säng efter en lång dags jobb!

Jag har förresten fått min jacka som jag beställde för ett par månader sen. Har inte bestämt mig för om jag gillar den än, men jag tror jag gör det.... Vi får se!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0