Flashback


jag tänkte tillbaka lite, och kom på ett par lite konstiga saker.

Minns ni detta inlägget?
Jag skrev om hur jag hatade denna låten. Nu för tiden sitter jag och sjunger med när den kommer på radion.
Det är inte så att jag lagt till den i min spotifylista eller så (När man lagt till en låt där så är det ju verkligen BRA lixom) men jag börjar gilla den!

Det var så att killen som sjunger låten var och gästade i NRJ morgon, en morgon när jag hatade låten som mest, och körde till jobbet. Då pratade han om vart allting i låten kom ifrån, och att allt var sant. Han hade blivit nedslagen med en flaska i huvudet, och varit död innan dem fick igång hans hjärta igen, och så visdare.
Efter det började låten bli bra på något sätt!
Va lättpåverkad jag är....


Sedan kom jag att tänka på att jag och syrran köpte en kladdkakebok, där vi skulle baka alla recepten i hela boken... det var fyra veckor sedan nu, och vi har fortfarande bara bakat en enda kladdkaka (och jag hade typ glömt bort det) Lycka till till oss att baka allt i hela boken! Haha!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0