Favorit i repris gånger två

Nej, jag duschade inte mitt i natten igen (!!)  istället hade vi strömavbrott igen.
Som tur var hann jag vakna innan det blev avbrott, för annars hade inte min väckning gått igång. (Är ju lite gammalmodig och har klockradio som väckarklocka)
Jag stod och sminkade mig över ett ljus, och hällde stearin på hela handen när jag skulle flytta ljuset.

Sedan när jag skulle åka hem från jobbet kom nästa favorit-senario. Frost på insidan av vindrutan igen.
Yiha. För det är ju så kul att sitta INNE i bilen och försöka skrapa rutan. Det går inte kan jag säga. För det första når man knappt någonstans, och för det andra så är rutan lixom skev när man försöker skrapa så det är bara hörnena på skrapan som tar, så det blir bara en massa små streck över hela rutan och man måste skrapa typ tiotusen gånger fler.

Jag vet att jag suger på att förklara, men jag hoppas ni fattar lite i alla fall....  ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0