Äntligen

Idag är det fredag och det är så sjukt galet enormt skönt!
Har inga planer för helgen som det ser ut än, men jag skulle behöva inhandla resten av julklapparna - vi får se hur det går med det!

Sedan skulle jag vilja slinga mitt hår oxå, har fått en hel massa utväxt som det skulle vara kul att gömma lite (Men jag tänkte att eftersom man aldrig vet vilken färg mitt hår får när man färgar det, så är det nog säkrast att slinga det istället!)

Japp, nu ska jag fortsätta att slappa och njuta av att jag är ledig i två dagar, undrar om det kommer någon bra film på tv idag...

Kommentarer
Postat av: aner

du väljer ju ändå än färg om du ska slinga så då kan ju det lika gärna blir missfärgade slingor ;)

men iaf tycker jag att du ska köra på blonda slingor för det är snyggt!!

2010-12-18 @ 01:07:50

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0