lazy day

Okej så min dag då... idag har jag tittat på film, och vart på teori. Filmen jag tittade på tog nog sammanlagt minst tre timmar, men den va egentligen inte ens två timmar lång. Så kan det gå när man tittar på film på internet och filmen vägrar ladda medans man tittar. 

Så jag och syrran spelade stress med två kortlekar medans vi väntade på att filmen skulle ladda. Det var ganska kul, fast när laddningspausen var över hade man nästan glömt vad som hände i filmen. Sedan tittade vi i kanske fem minuter och sedan fick vi ta en paus igen. 

Ett tips till nästa gång. Hyr film istället. Eller hitta en bättre version!

Japp sedan gick jag alltså till körskolan, eller nej jag cyklade, men skit i det. Jag satt där och gjorde repetiotionstestet, det gick skitdåligt, så nu måste jag plugga plugga plugga.

Efter det var det teorilektion och jag höll på att somna.

Nu ska jag tugga vidare på mina salta pinnar, ha det bra!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0