kul för er att veta

DE förbannade spindlarna har börjat komma tillbaka till källaren på riktigt!
Borde dem inte snarare dö ut när det blir kallare? Eller de kanske kommer in utifrån då?
När jag och syrran tittade på tv härrom dan så kröp en omkring i taket.
Dagen efter så satt jag för ovanlighetens skull vid datan i källaren. Då kommer mamma gående och ser en spindel på väg in i rummet jag är i. Plus den jag hittade i handfatet då - och min syster hittade en till i samma handfat.

Ja nu vet ni i alla fall... haha

Idag träffade jag jobbcoachen, och imorgon tänkte jag försöka ta mig till gymmet. Vi får la se hur mycket jag orkar efter min förkylning som typ är borta nu.

Som min mamma sa igår: Du får börja ta tag i ditt liv igen.
Den hårda, kalla sanningen. Känns bara så hemskt när någon annan säger det till en, även om man vet att det är sant.
 Jag vet att jag inte kan sitta hemma hela dagarna, och sova bort halva dan. Jag kommer bara att bli ännu slappare och jag kommer att bli galen av att inte göra något. Så tills jag får jobb får jag försöka sysselsätta mig med att typ tvätta, gymma och söka jobb. Och körkorts teorin då såklart!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0