Körkort nästa

Jag har nog en dålig kördag idag... hoppas jag.
Det gick inte direkt jätte bra idag på körlektionen kan man säga.
Jag börjar med att i typ tredje korsningen jag kör få kärringstopp. TVÅ gånger. Bra där!
Sedan lite senare när jag ska backa går det skit dåligt. Vi kom då fram till att jag körde ovanligt dåligt idag.
Men när vi körde på landsvägen så sa hon att jag gjorde snygga avfarter, så det var ju något positivt i alla fall!
Motorvägen gick bra, och nu har jag halka nästa vecka, och sedan omkörning och Göteborgskörning, och lite repetition och sedan är det klaaaaart :D

Jag vill ha körkort NUUU!

Efter lektionen så gjorde jag två repetitionstester, så nu är jag klar med repetitionen och det är slutprovstestet kvar. Sedan ska jag plugga plugga plugga för jag tänker inte misslyckas på teoriprovet!

Det känns som om jobb hamnar lite efter just nu, men det är så jäkla mycket teori att göra...


Nu tänkte jag käka lite lunch, och ikväll blir det NRJ in the park! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0