I min hårddisk

Jag tog en titt i hårddisken där vi sparat alla gamla bilder, och hittade en massa roliga och söta bilder!


Hur söt är inte denna lilla filuren??


Vi hade spelat in en film... förklaring finns egentligen inte!


Jag minns inte varför, men vi gick till lekplatsen för att ta en massa kort...


Skolarbete...  Början på min photoshop karriär


Världens sötaste lillasyster eller vad??


Vi spelade kubb på stranden sent på kvällen i spanien! haha på bilden är det min moster med pannlampan, och jag.


En härlig sommardag för två år sen. Bad i Lygnern!


Två trötta tjejer efter en dag i solen i Italien för fem år sen!


Hahaha spana in syrrans och min kamerahållare i skärpet! xD
Fortfarande i Italien för fem år sen!


På marcusplatsen samma dag...


Om ni inte såg fågeln på jojos huvud... hahahah


Haha grym kvalitet på fotot! Familjefoto av våra gosedjur?


Vi hade modevisningar med filtar... syrran och Emma tog på sig filtar, och gick och poserade och jag fotograferade! Vilka sommarlov man hade! haha




God jul från år 2003!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0