Fruktansvärt

Idag har jag ätit vindruvor. "och?" kanske ni tänker nu, men det är ganska stort för mig. Förutom att jag käkade endel vattenmelon i grekland så har jag inte ätit frukt på HUUUR länge som helst, jag pratar alltså inte om veckor, utan snarare om år.
Så vi kan ju säga att denna sommaren har ledit till något positivt om inte annat. Jag har överkommit min fruktofobi eller vad det nu kan vara jag har!?

Grönsaker funkar bra, men frukt - njaa det är nog inte riktigt min grej. Hur kul är det att knapra på ett äpple? Apelsin är jobbigt för det är så mycket trådar i, och päron och banan är äckligt. Det som funkar är nog vindruvor och melon. Men inte ens det äter jag ofta, för mjuka slabbiga vindruvor är ingen hitt de heller!


PS. Fråga inte varför jag berättar detta, för jag vet inte ens svaret själv DS.


PS. Jag tycker själv att mitt lilla ordskämt som rubrik var ganska kul! (men ingen annan kanske ens märkte det roliga?) DS.


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0