Att man aldrig ska få sova

Japp, jag har ju snackat endel om mina konstiga morgonvanor på senaste tiden.
Jag fick inte sova i morse heller.

Jag drömde att jag var på någon sorts klassträff, där vi tältade vid någon strand.
I alla fall så behövde jag gå på toa något fruktansvärt och gick iväg till ett hus med toaletter.
Jag gick runt ett tag och förökte hitta en normal toa, men alla toaletter var konstiga. Vissa hade inga dörrar, och andra var bara pissoarer. Tillslut hittade jag en toa där man fick krypa in eftersom taket var så lågt.
Men det var en toa i alla fall. Jag fick kissat, men direkt när jag kom ut behövde jag gå igen.
Då myllrade det helt plötsligt in folk som behövde gå på toa och allt utan de utan dörrar var upptagna, och dem ville jag ju så klart inte gå på. 

Det slutade med att jag vaknade för att jag behövde kissa... undrar vad jag fick drömmen från!?

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0