Välkommen till familjen deprimerad

Hej!
Det blev inget inlägg igår eftersom jag var alldeles för arg för att kunna kontrolera vad jag skrev, det skulle antagligen blivit ett arg inlägg där jag mordhotade ett flertal personer.

Jag var sur hela dagen igår på grund av askmolnet, och att det troligtvis skulle ställa in eller flytta fram vårat plan.
Jag tänkte att om jag var förberedd på att det skulle kunna hända så skulle jag inte bli lika besviken när det väl hände. Men det blev jag. Jag satt hela kvällen och tjurade, och det gjorde resten av familjen oxå.
Det kändes nästan som om någon hade dött. Typ helt tomt inom mig och gråten i halsen. Så är det när man ser fram emot någonting så sjukt mycket...
Idag är jag fortfarande sur, men skulle jag sätta mig och övningsköra skulle jag inte känna för att köra över någon, som jag gjorde igår.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0