utekväll med gänget

Det blev en kul kväll ute med Kleemensarna igår. (Dvs Anna, Carro, Marcus och jag)
Först satt vi på viktoria i ett par timmar, och sedan vandrade vi iväg mot sticky.
Lite speciell musik under vissa tillfällen, men ganska okej ställe annars.

Man fick dock inte gå ut, då var man tvungen att betala igen, så när vi höll på att dö av värme av allt dansande så fick vi leta upp lokalens kallaste ställe.

Jag och Carro sov hos anna, men marcus åkte hem Så i morse vandrade jag hem från stationen i min svarta, tajta, korta klänning och mina söndriga strumpbyxor,(som ni vet om ni känner mig är jag bäst på att ha sönder strumpbyxor, och ofta händer det redan första dan jag använder ett par nya!) och ALLA glodde... Fick till och med ett par fina kommentarer.
"Du har hål där fram" ropade en tjej, och killen bredvid ropade "du har hål där bak"
en äcklig gubbe sa till mig att "hålla mig i kjolen"

Funderar starkt på att åka hem till den jag ska sova över hos innan och lämna av en väska nästa gång!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0