I min hjärna...



Jag sitter och leker med penslar i photoshop, och har kommer fram till att:

1. Jag har tråkigt
2. Jag orkar inte ta bort sminket
3. Jag kommer ingen vart med min studentinbjudanbild

Lite andra funderingar jag har just nu är bland annat:

Innan har jag alltid tänkt på rymden och rymdsaker som ganska långt bort och inget jag någonsin ska komma i närheten av, och förr när folk frågat om jag någonsin velat åka ut i rymden om jag fick chansen (JA folk frågade sånt förr) så jag har alltid tänkt att nej men det skulle jag nog aldrig vågat.
Nu däremot tänker jag på det rätt ofta (om man jämför med förut i alla fall), och jag har nästan en längtan av att åka ut i rymden. Hur coolt skulle det inte vara att vandra runt på månen och titta ner på jorden en dag?

Jag har även kommit fram till att jag väldigt ofta fastnar framför datan, när jag egentligen lika gärna kunde gått och sovit. Jag menar vad gör jag? Ibland sitter jag till och med och spelar "kungen" i evigheter bara för att jag inte orkar gå till badrummet och borsta tänderna innan jag ska gå och sova.


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0