Hej hopp

Ja så var veckans hemskaste dag avklarad.
Jag lyckades till och med dra iväg mig till träningen efteråt, även om det var evigheter sedan sist, och jag inte var det minsta pepp. Nu känner jag mig grymt duktig.
Jag satte mig vid datan för 50 minuter sedan för att jobba på min projektrapport, ni kan ju själva gissa hur DET gick. Och jag har inte ens hunnit kolla på fejjan ännu...
Så det ska jag nu ta och göra nu, och sedan ska jag nog äta lite.. och om inte klockan har hunnit bli åtta ännu kanske jag ska sätta mig med projektrapporten.
Är klockan åtta så är det kört, för då är resten av kvällen bokad framför tv:n!

Önska mig lycka till, I'm gonna need it!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0