gråa strumpor

Hej! (Kom inte på nån bättre rubrik)
Sitter här och söker lite utbildningar nu, hittar inte så mycket roligt så vi får la se vad det blir till slut!

I går jobbade vi på som galningar med att lasta grus från högarna på vägen till tomten, och det va jobbigt vill jag lova. Så idag är jag helt totalt stel av träningsvärk i alla möjliga konstiga delar av kroppen, och som om inte det räcker har jag fortfarande träningsvärk från gymmet härromdan.

Idag har jag varit ute och målat på huset med nån vattenskyddande blå kletfärg. Jag var grym ;D

Hoppas ni får en bra dag - vilken dag det nu är! (har helt tappat räkningen, men eftersom mami och papi är hemma så antar jag att det är helg...)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0