USCH!!!

Jobbig dag, som avslutades med prov i skolan, och sedan gymmet...
Jag är helt död, och har världens huvudvärk +  att detta är en sjukt jobbig vecka i skolan
Har precis tittat på idol och går - varje steg jag tar dunkar i huvudet - ner till källaren och går på toa.
Där inne möts jag av en äcklig silverfisk som jag mosar, o som om inte det räckte som dos av äckliga djur för dagen så precis när jag öppnar dörren för att gå ut från toan så springer en spindel förbi dörren.

De spindlarna vi har i våran källare är inga vanliga små saker, utan gigantiska bruna äckel med långa äckliga ben!
Jag gallskrek och när jag lugnat ner mig så ropade jag på pappa så han fick komma och ta ut den.

Det där var lite kort en sammanfattning av min dag!
Nu ska jag gå o titta på gårdagens inspelade Heroes avsnitt!

God natt på er! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0