If tomorrow never comes

Imorgon har jag sovmorgon eftersom naturen är inställt! Yippie! :D
Det som är lite sämre är att vi har prov på måndag - i naturen - och jag vet inte ens vad vi ska kunna än...

Dagen har varit lång och seg och inte alls rolig, förutom att vi gick och käkade på donken efter skolan!
Nu är jag depp... jag hittar inte en massa bilder från i somras... jag vet inte ens om jag la in dem på datan och dem är verkligen jätte borta! :'(
Medans jag letade så hittade jag ett annat minneskort med andra bilder som jag inte ens mindes att jag hade - oxå från i somras - och jag blev lite gladare, men så blev jag depp igen för att jag såg hur fint mitt hår va på några av bilderna och jag började sakna mitt blonda hår.

Haha jag är verkligen hopplös!
Kan aldrig bestämma mig för vad jag vill ha, och när jag äntligen bestämmer mig för något så ser jag någon som har det andra och då ångrar jag mig xD

Jaja, nu blev jag på bättre humör igen när jag fick skrattat lite åt migsjälv.
De senaste tre dagarna har jag varit helt puckad - en positiv sak är ju att jag sprider glädje omkring mig när folk skrattar åt mina dumheter - jag går helt enkelt runt och säger helt korkade saker, och fattar ingenting av vad folk säger till mig.. I need medication!

Nu ska jag äta, och sen blir det Idol!
Hejsvej!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0